23 September 2011

Stok novel terbaru sudah sampai!


Ini bukan novel kepunyaan saya tapi sahabat baik saya yang punya..


Nanti dah habis baca, dia akan mula jual novel-novel ni.


Kalau ada yang berminat, bagitau la ye...harga diskaun 30% dari harga asal. Ada lebih kurang 100 buah yang akan di jual.



7 comments:

  1. wahhh...lela balik ni ritu sempat beli 2 buah novel jek

    ReplyDelete
  2. kak aya,
    dia selalu buat mcm tu eik. jual novel..
    ayu mmg berminat

    ReplyDelete
  3. 30% diskaun..murah jugak tu..Novel2 yg dibeli masih belum lagi habis di baca...kena hbiskan dulu..baru boleh beli yg baru....

    ReplyDelete
  4. Puasn kutu - bukan la bisnes sgt ...cuma bila dia dapat jual novel yang ada, dapatlah beli novel baru semula.


    Lelord - takpe, beli sikit2.



    Ayu - di akumpul byk2 dulu br jual..dulu dha pernah jual utk 1st batch.


    MP - betul , agak murah la.

    ReplyDelete
  5. kak, saya nak beli aleeya aneesa pnye :D
    dah lame cariiiii :)

    ReplyDelete
  6. sy nk beli...n nak jual semula . . mcm mne ek ? pm kat sy . . . bybie_zuanah@yahoo.com

    ReplyDelete