Stok novel terbaru sudah sampai!


Ini bukan novel kepunyaan saya tapi sahabat baik saya yang punya..


Nanti dah habis baca, dia akan mula jual novel-novel ni.


Kalau ada yang berminat, bagitau la ye...harga diskaun 30% dari harga asal. Ada lebih kurang 100 buah yang akan di jual.




7 comments :

Puan Kutu said... [Reply to Comments]

bisnes novel terpakai yer..:)

Lelord said... [Reply to Comments]

wahhh...lela balik ni ritu sempat beli 2 buah novel jek

Citarasa Rinduan said... [Reply to Comments]

kak aya,
dia selalu buat mcm tu eik. jual novel..
ayu mmg berminat

MulutPayau said... [Reply to Comments]

30% diskaun..murah jugak tu..Novel2 yg dibeli masih belum lagi habis di baca...kena hbiskan dulu..baru boleh beli yg baru....

Kak Aya said... [Reply to Comments]

Puasn kutu - bukan la bisnes sgt ...cuma bila dia dapat jual novel yang ada, dapatlah beli novel baru semula.


Lelord - takpe, beli sikit2.



Ayu - di akumpul byk2 dulu br jual..dulu dha pernah jual utk 1st batch.


MP - betul , agak murah la.

farahwahidah said... [Reply to Comments]

kak, saya nak beli aleeya aneesa pnye :D
dah lame cariiiii :)

Anonymous said... [Reply to Comments]

sy nk beli...n nak jual semula . . mcm mne ek ? pm kat sy . . . bybie_zuanah@yahoo.com

Post a Comment