Aishiteru

Anak-anak suka dengar lagu Aishiteru ni, jadi abah la yang jadi mangsa untuk menyanyikan lagu tersebut.

Kalau nak harapkan mama, memang hampeh...hujan seluruh Kuala Lumpur ni gamaknya kalau mama yang nyanyikan.




Ada gaya macam penyanyi tak? Memang tak pun.. he he...cukuplah nyanyi depan anak-anak isteri je.


Kalau nak tau kord gitar untuk lagu AISHITERU, boleh KLIK SINI ye!

4 comments :

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said... [Reply to Comments]

waaa....bestnye dpt dgr lagu aishiteru live!!!...akustik lagik..hehehe

happy blogging!

to my blog - Acapsuur (>,<)

kasihredha said... [Reply to Comments]

akak pun suka lagu ni
lirik sedih tapi catchy

Kak Aya said... [Reply to Comments]

asyraf - itu lah, istimewa tu..


Kak kasih - betul tu....terbuai2 je.

sue a.k.a umi akif said... [Reply to Comments]

sporting nye abah erk...ank sy pon minat lagu ni...naik krete wajib pasang lagu ni la....sampai nk poning pon ade ;)

Post a Comment