Akhirnya PC betul-betul rosak!

Nak kata malang, macam tak berapa kena pulak dengan situasi. Tapi saya sungguh kecewa bila PC kat rumah ni rosak, semua file hilang. Tak tau Umar buat macam mana dengan PC ni hingga jadi macam ni.


Nasib baik hp cap ayam ni kejap kejap boleh kejap kejap tak boleh log in untuk update entry.


Nampaknya saya kena berehat sementara dari berblog hingga PC ok semula.


Maaf pada kawan-kawan yang datang bertandang , saya memang tidak dapat membalas kunjungan kawan semua.


Insyaallah bila dah kembali seperti biasa, saya akan mula blogwalking.

9 comments :

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

sunyi la nanti, hrp2 kakaya xlama sgt 'bercuti'...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

patutla akak sepi jek..

Chekgu Azrine said... [Reply to Comments]

semoga cepat baik pc akak k

Lady Lavender said... [Reply to Comments]

alahai..kesiannya k.aya. Rindu nak berbelog la lepas ni.

Kak Aya said... [Reply to Comments]

@Jendela Hati
harap-harap mcm tu la, tak nak lama-lama cuti dr berblog

Kak Aya said... [Reply to Comments]

@Lydia Miza(Aidyl Azim)

itulah sebabnya wahai LM..

Kak Aya said... [Reply to Comments]

@Chekgu Azrine
harapan yang sama dr saya untuk saya, semoga cepat ok pc tu.

Kak Aya said... [Reply to Comments]

@Lady Lavender
he he memang kesian tp anak cakap bagus sebab tak perlu mama tengok komputer lagi.

Princess Solehah said... [Reply to Comments]

itu tandanya k.aya dah sampai masa untuk beli laptop dan broadband hehe :)

Post a Comment