31 October 2011

Akhirnya PC betul-betul rosak!

Nak kata malang, macam tak berapa kena pulak dengan situasi. Tapi saya sungguh kecewa bila PC kat rumah ni rosak, semua file hilang. Tak tau Umar buat macam mana dengan PC ni hingga jadi macam ni.


Nasib baik hp cap ayam ni kejap kejap boleh kejap kejap tak boleh log in untuk update entry.


Nampaknya saya kena berehat sementara dari berblog hingga PC ok semula.


Maaf pada kawan-kawan yang datang bertandang , saya memang tidak dapat membalas kunjungan kawan semua.


Insyaallah bila dah kembali seperti biasa, saya akan mula blogwalking.

9 comments:

  1. sunyi la nanti, hrp2 kakaya xlama sgt 'bercuti'...

    ReplyDelete
  2. alahai..kesiannya k.aya. Rindu nak berbelog la lepas ni.

    ReplyDelete
  3. @Jendela Hati
    harap-harap mcm tu la, tak nak lama-lama cuti dr berblog

    ReplyDelete
  4. @Chekgu Azrine
    harapan yang sama dr saya untuk saya, semoga cepat ok pc tu.

    ReplyDelete
  5. @Lady Lavender
    he he memang kesian tp anak cakap bagus sebab tak perlu mama tengok komputer lagi.

    ReplyDelete
  6. itu tandanya k.aya dah sampai masa untuk beli laptop dan broadband hehe :)

    ReplyDelete