Beli jam di Giant, Batu Caves

Pagi tadi saya ke Giant, Batu Caves untuk beli sandal, sekarang ni kena pakai sandal biasa je, tak boleh yang bertumit, sakit lutut jadinya.


Pergi berdua dengan Nadhirah je, Umar dah melekat depan PC. Tak tau  pulak anak dara sorang ni ada agenda tersendiri mengikut kita ke Giant tu, rupanya nak beli jam.


Sabar je lah dengan anak dara sorang ni, kawan-kawan pakai jam, dia pun nak jam, pendek kata apa kawan ada, dia pun mesti ada. 


Mana yang boleh layan, memang la akan layan tapi kalau di luar kemampuan memang tak ada la nak melayan.


Bukan mahal sangat jam tu sebenarnya, RM10 je cuma tak nak la ajar dia dapat sesuatu perkara yang diingini tu dengan mudah. Memang duit raya yang dia dapat time raya hari tu lebih seratus tapi itu untuk simpanan, perlu ajar menyimpan dari sekarang, kalau tidak tau nak membeli je. 


Tadi saya memang bawak duit ngam-ngam je untuk beli sandal, terpaksalah keluarkan duit syiling segala bagai untuk cukupkan beli jam tangan dia.

Selepas dah beli baru teringat nak bergambar.






2 comments :

Princess Solehah said... [Reply to Comments]

amboi...cantik jam dia :)

Chekgu Azrine said... [Reply to Comments]

samala kak aya.. tak blh ajar sangat benda2 mewah kat anak2..

Post a Comment