Cabaran LM - macam gagal je!

Baru je sampai dari kampung sejam yang lalu. On pc jap sebelum tidur.

Cuma nak update betapa saya makan macam tak ingat apa dah..bila balik sini macam baru tersedar pulak macam-macam perkara.

Nanti saya update apa yang saya makan sepanjang di sana...

**LM - takut nak timbang minggu ni...mesti bertambah condong jarum penimbang tu.

8 comments :

Puan Kutu said... [Reply to Comments]

haha klu macam tu suggest jgn selalu timbang,nti susah hati.hehe...

Teratak Hami said... [Reply to Comments]

Jarum penimbang bukan sahaja condong tapi patah terus ... hehehe ...

Saya pun berat dah bertambah, selera pun makin bertambah.

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

agak2 apa yg kakaya mkn kat kg ek?

Salina@IbuAqil said... [Reply to Comments]

Hik3!!!! Kak aya dh riso erk.. Hik3!!! Alah comel apa bambam ni kak aya ina nk nek berat payah sggh!! ;( frust!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

salam kak aya syg...amboi tajuk???mcm putus asa jek.huhu..blk kg kenalah mkn benda sedap2.jgn putus asa..ada masa byk lg tuk giat kan usaha.saya pun msh ada 5 kg lg tuk kembali ke berat asal sblm mengandung dulu.ciyok2 kak

MulutPayau said... [Reply to Comments]

tak payah timbang2 yer.......kalau susah hati, kot2 lagi bnyak makan..hihihih

kasihredha said... [Reply to Comments]

sure bertambah kan kalau balik kampung :)

Kak Aya said... [Reply to Comments]

puan kutu - mmg tak timbang...pening jarum tu nanti.

hami - he he mungkin betul tu, boleh jadi patah.

puan zai- makanan semua jenis berkalori tinggi.


LM - belum putus asa lagi ni....tumpang semangat LM ..

MP - betul susah jati je mesti nak balun makanan


Kak kasih - semestinya! tak dpt disangkal...

Post a Comment