11 October 2011

Cabaran LM - macam gagal je!

Baru je sampai dari kampung sejam yang lalu. On pc jap sebelum tidur.

Cuma nak update betapa saya makan macam tak ingat apa dah..bila balik sini macam baru tersedar pulak macam-macam perkara.

Nanti saya update apa yang saya makan sepanjang di sana...

**LM - takut nak timbang minggu ni...mesti bertambah condong jarum penimbang tu.

8 comments:

  1. haha klu macam tu suggest jgn selalu timbang,nti susah hati.hehe...

    ReplyDelete
  2. Jarum penimbang bukan sahaja condong tapi patah terus ... hehehe ...

    Saya pun berat dah bertambah, selera pun makin bertambah.

    ReplyDelete
  3. agak2 apa yg kakaya mkn kat kg ek?

    ReplyDelete
  4. Hik3!!!! Kak aya dh riso erk.. Hik3!!! Alah comel apa bambam ni kak aya ina nk nek berat payah sggh!! ;( frust!!

    ReplyDelete
  5. salam kak aya syg...amboi tajuk???mcm putus asa jek.huhu..blk kg kenalah mkn benda sedap2.jgn putus asa..ada masa byk lg tuk giat kan usaha.saya pun msh ada 5 kg lg tuk kembali ke berat asal sblm mengandung dulu.ciyok2 kak

    ReplyDelete
  6. tak payah timbang2 yer.......kalau susah hati, kot2 lagi bnyak makan..hihihih

    ReplyDelete
  7. sure bertambah kan kalau balik kampung :)

    ReplyDelete
  8. puan kutu - mmg tak timbang...pening jarum tu nanti.

    hami - he he mungkin betul tu, boleh jadi patah.

    puan zai- makanan semua jenis berkalori tinggi.


    LM - belum putus asa lagi ni....tumpang semangat LM ..

    MP - betul susah jati je mesti nak balun makanan


    Kak kasih - semestinya! tak dpt disangkal...

    ReplyDelete