Ikut kata hati...suka hati.

Jam 8.11 pagi,ada depan PC tapi bukan PC ofis ...PC kat rumah hi hi bagusnya ...


Saya sedang mengikut kata hati yang membisikkan agar tinggal di rumah saja hari ni.


Eh sesekali kena dengar jugak bisikan hati , kan? Baru senang hati, risiko ..fikir lain hari.


Kepala sedang merencana apa yang perlu saya lakukan untuk manfaatkan masa sepanjang hari ni setelah berjaya ditewaskan oleh kata hati.


Hmmm saya dah nampak apa yang saya perlu lakukan...kalau ok hasilnya, saya akan war-warkan..kalau tidak, saya diamkan je.


Ok, nak keluar dulu, jumpa doktor...tak sihat minda hari ni..doktor mesti berikan saya MC sebab minda yang sihat penting untuk melakukan kerja di pejabat.


Sambung lagi nanti.




6 comments :

IntaNBerliaN said... [Reply to Comments]

betoi2.. minda tu penting ketika bekerja... :-)

Teratak Hami said... [Reply to Comments]

Kak Aya MC ke?

Kakzakie said... [Reply to Comments]

Ada rancangan hebat nampak gaya, mseti hasilnya hebat sebab dah tenang selepas jumpa doktor. Kakak tunggu hasilnya tau:)

missbby said... [Reply to Comments]

cuti ke?

puanbee said... [Reply to Comments]

eh nak buat apa ?

MulutPayau said... [Reply to Comments]

Nak buat yer.. Tak sabar nak tgk..

Post a Comment