Kord Lagu Cinta Muka Buku Najwa Latif

Sekarang ni lagu Najwa Latif boleh didengari dimana-mana je, dengan SuriaFM ada lagu ni, EraFM ada lagu ni, HotFm ada...yang tak ada pun di KlasikFM je la .


Saya terus terang tak begitu gemar lagu ni, mungkin tak sesuai dengan oang yang dah banyak usia macam saya ni kot.


Untuk mereka yang gemarkan lagu ni, pandai main gitar, nak cuba petik gitar lagu ni untuk girlfriend atau boyfriend, boleh lah KLIK SINI ye.


Semoga terhibur dengan petikan gitar sendiri ye.


0 comments :

Post a Comment