12 October 2011

Makan malam kami....


Hmmmmm kalori untuk satu biji burger ayam ni lebih kurang 420 cal.

Terlalu banyak untuk makan malam, kan?

Apa pun dah selamat masuk perut tadi.



6 comments:

  1. tak kenyang klu masuk perut comelsaya ni kak aya..huhu.kalori tinggi tp pewut tak kenyang...pengsan lapar nnt

    ReplyDelete
  2. hehe sy makan cekodok pisang..tinggi juga kalorinya..dah selamat masuk perut..:)

    ReplyDelete
  3. salam aya..makan burger tu mmg dah kenyang sgt ponnnn..Xper mkn dulu,sok2 g jogging:D

    ReplyDelete
  4. Yang tanda pangkah tu aperrrr? takda telur eh? hehehe

    ReplyDelete
  5. mkn mlm kita serupa la arini kakaya...huhu

    ReplyDelete
  6. LM - kalau utk malam dah cukup kenyang bagi kak aya

    puan kutu - cekodok pisang pun sedang, kalau minum petang bersama teh o panas.


    Atie - jogging? tak boleh la , atie.. sakit lututtt.


    azie - yang pangkah tu burger daging.


    Puan zai - sesekali tak apakan, puan zai?

    ReplyDelete