Makan malam kami....


Hmmmmm kalori untuk satu biji burger ayam ni lebih kurang 420 cal.

Terlalu banyak untuk makan malam, kan?

Apa pun dah selamat masuk perut tadi.




6 comments :

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

tak kenyang klu masuk perut comelsaya ni kak aya..huhu.kalori tinggi tp pewut tak kenyang...pengsan lapar nnt

Puan Kutu said... [Reply to Comments]

hehe sy makan cekodok pisang..tinggi juga kalorinya..dah selamat masuk perut..:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said... [Reply to Comments]

salam aya..makan burger tu mmg dah kenyang sgt ponnnn..Xper mkn dulu,sok2 g jogging:D

azieazah said... [Reply to Comments]

Yang tanda pangkah tu aperrrr? takda telur eh? hehehe

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

mkn mlm kita serupa la arini kakaya...huhu

Kak Aya said... [Reply to Comments]

LM - kalau utk malam dah cukup kenyang bagi kak aya

puan kutu - cekodok pisang pun sedang, kalau minum petang bersama teh o panas.


Atie - jogging? tak boleh la , atie.. sakit lututtt.


azie - yang pangkah tu burger daging.


Puan zai - sesekali tak apakan, puan zai?

Post a Comment