13 October 2011

Minum petang di Pantai Telipot

Ni pun tak jauh dari rumah saya...memang rutin ke sini kalau balik kampung..selalunya keropok lekor untuk saya, lain-lain bercelup tepung tu saya tak berapa suka..orang lain punya kegemaran tu..

Hmmmmm.....terliur tak?



Cendawan celup tepung

Udang celup tepung

Sotong celup tepung

Ikan kembung celup tepung

Umar terus makan mee, lain2 order belum sampai

Keropok lekor untuk saya sorang je tu..

10 comments:

  1. wahhh...sedapnyaa.. repok lekor tu..

    ReplyDelete
  2. rasa nok balik trg hari jugok...

    ReplyDelete
  3. sedapnyer kak aya.nyum2.rindu nak ke pantai tumur mkn benda2 camtu

    ReplyDelete
  4. sume celup tepung nampaknye..xpna plak makan..huhu.

    ReplyDelete
  5. alahaaii k.aya sedaapnya lebih2 lagi semua yg celup2 tepung tuu..

    ReplyDelete
  6. kak aya.. saya sangat suka kepok leko.. bestnya dpt makan yg ganu punya.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. kakaya, menu semua mkn dgn nasi ke?semua celup tepung je ek? jeles tgk kopok lekor ori made in tganu hehe

    ReplyDelete
  8. Betul tu, memang best dan bukan senang nak jumpa peluang mcm ni, beberapa bulan sekali balik kampung baru la dapat makan-makan macam ni.

    ReplyDelete