Minum petang di Pantai Telipot

Ni pun tak jauh dari rumah saya...memang rutin ke sini kalau balik kampung..selalunya keropok lekor untuk saya, lain-lain bercelup tepung tu saya tak berapa suka..orang lain punya kegemaran tu..

Hmmmmm.....terliur tak?



Cendawan celup tepung

Udang celup tepung

Sotong celup tepung

Ikan kembung celup tepung

Umar terus makan mee, lain2 order belum sampai

Keropok lekor untuk saya sorang je tu..


10 comments :

Yan said... [Reply to Comments]

wahhh...sedapnyaa.. repok lekor tu..

sue-ab said... [Reply to Comments]

rasa nok balik trg hari jugok...

suhaina laui. said... [Reply to Comments]

sedap!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

sedapnyer kak aya.nyum2.rindu nak ke pantai tumur mkn benda2 camtu

reena said... [Reply to Comments]

sume celup tepung nampaknye..xpna plak makan..huhu.

Salina@IbuAqil said... [Reply to Comments]

Perghhhh!!! Kak lapor kak!!!! ;)

Lady Lavender said... [Reply to Comments]

alahaaii k.aya sedaapnya lebih2 lagi semua yg celup2 tepung tuu..

Chekgu Azrine said... [Reply to Comments]

kak aya.. saya sangat suka kepok leko.. bestnya dpt makan yg ganu punya.. hehehe..

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

kakaya, menu semua mkn dgn nasi ke?semua celup tepung je ek? jeles tgk kopok lekor ori made in tganu hehe

Kak Aya said... [Reply to Comments]

Betul tu, memang best dan bukan senang nak jumpa peluang mcm ni, beberapa bulan sekali balik kampung baru la dapat makan-makan macam ni.

Post a Comment