28 October 2011

Ramalan Mimpi Uncle Seekers

Tadi menjelajah ke blog Uncle Seekers, macam biasalah blog dia selalu ada perkara-perkara yang boleh jadi kontroversi.


Kali ni mengenai ramalan mimpi tentang para pemimpin negara dan artis-artis Malaysia.


Hmm sejauh mana benarnya ramalan beliau , Hanya Allah Maha Mengetahui.


Pada yang nak tau tentang mimpi dan ramalan mimpi beliau, boleh la ke blog beliau.

4 comments:

  1. ada juga baca ramalan mimpi uncle ni. Tapi tak berminat sebab semua rahsia tu hanya Allah yang Maha Mengetahui.

    ReplyDelete
  2. Salam Aya,

    Kak Ros tak percaya ngan ramalan ni,kalau kita percaya ngan apa yang diramal bermakna kita dah ketepikan tuhan,jangan kita dok percaya ngan ramalan ramalan ni,nama pun dah ramalan, bukannya betul pun,ni pandangan Kak Ros ja lah..

    ReplyDelete
  3. Tak pernah baca ramalan mimpi uncle tu...Setuju ngan Princess Solehah...

    ReplyDelete
  4. tak berapa suka uncle seekers.. nampak peliks je dia kak aya.. huhu

    ReplyDelete