Sarapan yang dibeli daripada penjaja bermotor

Roti canai untuk Umar

Laksam untuk mama Umar

Nasi dagang  untuk mama dan Umar.

2 hari makan kat Terenganu dah cukup untuk tambah berat 1kg hu hu

11 comments :

atuk said... [Reply to Comments]

Assalamualaikum Kak Aya

sabor kak
nanti payah nak kurang kan berat badan tu...he he

Wassalam

missbby said... [Reply to Comments]

laksam..minat laksam..

azieazah said... [Reply to Comments]

Wahhh pegi Pantai Timur kalu tak cuba menu orang sana, memang tak lengkap, kan?

Lama gak tak merasa Laksam tuh.

maya amir said... [Reply to Comments]

laksammmm...nasi dagang..sume favourite:)

Salina@IbuAqil said... [Reply to Comments]

Nyummy2!!!

rasp said... [Reply to Comments]

sukkkaaaa laksam....
kalo gi holiday slalunya mesti weight bertambah kannnnn...

Alida Ali said... [Reply to Comments]

Roti canai pun diorg jual guna motor ke kak..

deno said... [Reply to Comments]

deno suka makan laksam! lebih2 lagi kalau ada sambal belacan sekali! yg best kat chabang tiga ada jual... hehe

kasihredha said... [Reply to Comments]

akak sangat berkenan dgn laksam dan nasi dagang itu :)

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

sedapnye sarapan kat kg ye... laksam sy suka gak kakaya...

sisdee said... [Reply to Comments]

wah mmg le pnah dtg kat tganu dorang mmg kaya tul ngan sarapan bernasi..mmg knyang gile ppagi klu dok situ hehehhe..semau juadah adalah nasi :)

Post a Comment