26 October 2011

Sharifah Sakinah dan Oh Jesus! Mengundang Kemarahan Peminat

Cerita dah basi tapi saya baru tau..biasalah beberapa hari ni jarang online...suratkhabar hiburan pun jarang sekali baca, harapkan internet je.


Sebelum ni tak kenal pun sapa la pulak Sharifah Sakinah ni...ooo rupanya adik kepada Sharifah Shahira.


Hmmm tiba-tiba teringat dia ni ada pernah datang ofis saya ketika ofis anjurkan Charity Bazaar beberapa tahun lepas..pakai seluar pendek pangkal peha dan singlet...hmm sesuai la artis katakan..


*** pssttt kat ofis saya tu ramai tau artis datang kalau ada Charity Bazaar gini, time tu dapat tengok la sapa yang seksi, sapa yang merokok, sapa yang bila jumpa sesama artis (bukan muhrim) berlaga-laga pipi...


Jadi tak heran sangat la bila baca apa yang ditulisnya di laman Twitter:


Hmm selalu artis ni kalau nak bercakap atau keluarkan apa yang ada di dalam fikiran tidak berfikir panjang, mereka tidak menyedari setiap kata-kata dan perbuatan mereka menjadi perhatian orang lain,hmmm nama pun artis.


Bila dihentam dek peminat, Sharifah Sakinah pun memohon maaf....hmmmm hmmmm



Terpulang la kepada mereka yang membaca penjelasan beliau untuk menerima nya sebagai satu penjelasan atau apa.

6 comments:

  1. Akak sangat takut dengan hal2 begini..

    berdoa selalu moga Allah sentiasa memberi kita petunjuk dan hidayahNya..jngn kita dan anak2 tersesat jalan dan kealpaan..

    ReplyDelete
  2. Kerana mult badan binasa.. mcm2 hal retis2 ni.. kita yg baca ni cuma mampu beristighfar je..

    ReplyDelete
  3. Saya tak tau pun isu ni. Mmg dok payah tempurung.

    ReplyDelete
  4. dia nie pelakon ke? model ke? alih2 dia byk citer kuar pasal mulut dia je kan...

    ReplyDelete
  5. kak aya.. baca ni baru tau.. tp pada pendapat saya.. mmg tak pttla keluarkan perkataan jesus2 camtuh.. tak nampak keislamannya.. lg satu.. orang suka sangat guna OMG.. tak gemar sangat ler

    ReplyDelete