Wirda Adnan - Daripada Glam ke WW

Wirda Adnan dan Wajah Muka Depan Keluaran September

Bekas Ketua Pengarang majalah fesyen dan gaya hidup Glam, Wirda Adnan kini tampil dengan semangat baru menerusi rendisi terkini di bawah lembayung, Wanita & Wawasan (WW).


Mencakupi segala aspek yang didambakan oleh setiap wanita urban masa kini, WW yang diterbitkan W Publication Sdn Bhd menyentuh perihal fesyen, kecantikan dan gaya hidup khusus buat wanita bercita-cita tinggi, berpendidikan dan menjadikan gaya sebagai satu kemestian.


Boleh dimiliki pada harga RM8, majalah glossy berkenaan memiliki 184 muka surat pada setiap isu keluarannya yang mensasarkan wanita berusia 27 tahun ke atas.


Patutlah beliau tiada lagi di Majalah GLAM...dah ada majalah lain pulak rupanya...saya sukakan tulisan beliau sejak beliau bertugas di Jelita, Wanita , Eh! dan Glam. Walaupun saya bukanlah membeli secara bulanan majalah tersebut , saya tetap membacanya hasil pinjam kawan punya hi hi.


Beliau berpengalaman luas di dalam bidang penulisan terutama berkaitan dengan fesyen dan kecantikan. Kaya dengan pengalaman ke majlis-majlis fesyen. Namun begitu saya tak lah meminati fesyen, sekadar membaca untuk menambah ilmu, tak adalah kalau orang cakap kita macam blur-blur je.


Selamat Maju Jaya untuk Wirda dengan buah tangan terbaru beliau, WW. Semoga WW berjaya seperti mana Majalah GLAM.




3 comments :

MulutPayau said... [Reply to Comments]

saya pun suka dgn tulisan wirda adnan...tk pernah baca lagi majalah WW tu...

Yan said... [Reply to Comments]

suka sangat GLAM. tak dpt beli, tengok gambar2 handbags mahal2 cukup lah.

Kak Aya said... [Reply to Comments]

Yan dan MP - sama la kita.

Post a Comment