Akhirnya PC ok sepenuhnya!

Semalam satu hari suntuk tak dapat guna PC sebab kerja-kerja baikpulih sedang dilakukan oleh tuan pc.


Menahan rasa je le sementara menunggu PC ni siap,akhirnya tengah malam tadi tuan pc bagitau :
"ok, dah boleh berblog macam biasa"


Pagi ni sempatla update entry ringkas sebelum pergi kerja.


***Terima kasih untuk suami yang memahami minat bini dia ni.(walaupun dia masih tak terbuka hati nak hadiahkan netbook atau apa-apa gajet untuk memudahkan saya berblog, dengan alasan takut saya terlebih ralit ) kesudian belau membetulkan PC ni dah cukup buat saya berbesar hati.

7 comments :

kasihredha said... [Reply to Comments]

sedih kalau pc atau laptop rosak,,,

Kakzakie said... [Reply to Comments]

Dah bertahun hidup sebantal mana tak tahu apa yg si isteri minat. Lepas ini bolehlah merempit kan. hahaha....

Princess Solehah said... [Reply to Comments]

alhamdulillah :) seronok kan kita dapat bersua lagi hehehe

Puan Kutu said... [Reply to Comments]

fanatik betul yer..kak aya dengan blog tak dapat dipisahkan..:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

kak aya dah gembira...

Kak Aya said... [Reply to Comments]

@kasihredha
memang sedih...tu je la cara nak berhubung dgn kawan maya

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

emang rasa semacam kalau tak dpt brblog nie kalu pc rosak...

Post a Comment