21 November 2011

Akhirnya PC ok sepenuhnya!

Semalam satu hari suntuk tak dapat guna PC sebab kerja-kerja baikpulih sedang dilakukan oleh tuan pc.


Menahan rasa je le sementara menunggu PC ni siap,akhirnya tengah malam tadi tuan pc bagitau :
"ok, dah boleh berblog macam biasa"


Pagi ni sempatla update entry ringkas sebelum pergi kerja.


***Terima kasih untuk suami yang memahami minat bini dia ni.(walaupun dia masih tak terbuka hati nak hadiahkan netbook atau apa-apa gajet untuk memudahkan saya berblog, dengan alasan takut saya terlebih ralit ) kesudian belau membetulkan PC ni dah cukup buat saya berbesar hati.

7 comments:

  1. sedih kalau pc atau laptop rosak,,,

    ReplyDelete
  2. Dah bertahun hidup sebantal mana tak tahu apa yg si isteri minat. Lepas ini bolehlah merempit kan. hahaha....

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah :) seronok kan kita dapat bersua lagi hehehe

    ReplyDelete
  4. fanatik betul yer..kak aya dengan blog tak dapat dipisahkan..:)

    ReplyDelete
  5. @kasihredha
    memang sedih...tu je la cara nak berhubung dgn kawan maya

    ReplyDelete
  6. emang rasa semacam kalau tak dpt brblog nie kalu pc rosak...

    ReplyDelete