04 November 2011

ANUGERAH SKRIN 2011

*** Pinjam laptop orang niii untuk update.

Baru saja berakhir Anugerah Skrin 2011, macam tak best sangatla gandingan Ally dan Rozita Che Wan....pada saya, Ally iskandar sorang pun dah boleh cover program tu berbanding berpasangan dengan Rozita Che Wan.

Kata suami saya, macam robot yang dimekapkan je berdiri sebelah Ally hi hi...mungkin kita tak biasa kot tengok Rozita menjadi pengaracara...hmm kalau jadi pengacara untuk rancangan biasa-biasa, rasanya ok kot..tapi untuk program berprestij macam Anugerah Skrin ni rasanya dia belum bersedia lagi.

Saya suka Ally....sebab dia orang Terengganu sama dengan saya juga ha ha...sila abaikan ayat ni.

Sebenarnya Ally memang banyak pengalaman menjadi pengacara , rancangan hiburan atau pun berbentuk majalah.

Persembahan malam ni pun kurang best.....gandingan penyampai anugerah , boleh la..

Ntah kenapa macam hambar je malam ni..

Orang lain ada rasa macam saya rasa tak?

** Masa Datuk Rahim Razali baca puisi dengan diiringin gesekan biola terasa meremang bulu roma.

5 comments:

  1. tengok2 camtu je kak aya.. haah.. suram jek.. persembahan langsung tak besh..

    ReplyDelete
  2. Memang ntah apa apa! Tak best pun.

    Tak sempat pun tengok Dato Rahim Razali buat persembahan.

    ReplyDelete
  3. @Chekgu Azrine
    macam program hiburan biasa-biasa je, kan?

    ReplyDelete
  4. @azieazah
    belum abis rancangan pun lagi, dah nampak orang bangun untuk tinggalkan majlis.

    ReplyDelete
  5. TV terpasang tapi saya tengok gitu2 jer. Ally memang best. Shaheizy & Rosyam pun ok jugak. Ramai artis yang saya tak kenal, mungkin zaman saya dah berlalu.

    ReplyDelete