Novel 7 Hari Mencintaiku - Siti Rosmizah

Siapa dah baca novel ni?

Kredit gambar untuk http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com


Baru bercadang nak beli novel terpakai ni, kawan ofis jual..tapi berbaloi tak agaknya? tebal gila novel ni.


Kalau ada yang dah baca, boleh share-share kisahnya macam mana..kawan yang jual tu cakap "boleh lahhhh"


mcm tak best je...

7 comments :

missbby said... [Reply to Comments]

tak baca lagi la kak..maaf ye so tak boleh nak komen..

Anonymous said... [Reply to Comments]

seq0nok jgak laa..

Anonymous said... [Reply to Comments]

sedih.. :( tpi best sangat2..

Anonymous said... [Reply to Comments]

best kot citer dia..mengajar kita agar jangan memandang rendah pada orang lain..semua orang tu kan sama je.. bagi say memang best.. lagipun sy mmg minat karya penulis ni..

Anonymous said... [Reply to Comments]

boleh tahan jugaklah....seronok juga membacanya...

Aus said... [Reply to Comments]

ceritanya blh tahan dan best gak la... dua,tiga kali gak bace hehehee

Aus said... [Reply to Comments]

blh thn dan seronok...

Post a Comment