10 November 2011

Novel 7 Hari Mencintaiku - Siti Rosmizah

Siapa dah baca novel ni?

Kredit gambar untuk http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com


Baru bercadang nak beli novel terpakai ni, kawan ofis jual..tapi berbaloi tak agaknya? tebal gila novel ni.


Kalau ada yang dah baca, boleh share-share kisahnya macam mana..kawan yang jual tu cakap "boleh lahhhh"


mcm tak best je...

7 comments:

  1. tak baca lagi la kak..maaf ye so tak boleh nak komen..

    ReplyDelete
  2. seq0nok jgak laa..

    ReplyDelete
  3. sedih.. :( tpi best sangat2..

    ReplyDelete
  4. best kot citer dia..mengajar kita agar jangan memandang rendah pada orang lain..semua orang tu kan sama je.. bagi say memang best.. lagipun sy mmg minat karya penulis ni..

    ReplyDelete
  5. boleh tahan jugaklah....seronok juga membacanya...

    ReplyDelete
  6. ceritanya blh tahan dan best gak la... dua,tiga kali gak bace hehehee

    ReplyDelete