17 December 2011

Novel My Love Playgirl|Tak best& Rugi beli

Secara jujurnya, saya rasa sungguh rugi membeli novel ini.




Maafkan saya kalau penulis novel ni tersinggung.

6 comments:

  1. Setuju. Saya pun rasa begitu. Memang tak best. Mungkin tak sesuai dgn jiwa kita agaknya. Remaja mungkin la minat.

    ReplyDelete
  2. setuju...mmg sy rugi beli...sbb sy tgk novel ni top 10 carta POPULAR...tgk2 x best...adoi...

    ReplyDelete
  3. yaAllah ..betul kak -.-' saya rasa nak muntah muntah baca novel ni :3 tak sangka gila penulis popular macam siti Nur Dhuha buat cerita macam nih ..Haih ,kecewe lah jugak dengan novel ni ..rasa nak menagis je sebab cerita dia sangat lah takde kesan kt jiwa nih ..

    ReplyDelete
  4. not your soul.

    ReplyDelete
  5. Cubalah baca novel 'awak suka saya tak' mungkin ada rasa sesuatu kot..... cubalah, sape tahu.

    ReplyDelete