Kurus Dengan Kaedah Perubatan Homeopati

Masih cerita rencana di dalam Majalah Rapi, kurus dengan menggunakan ubat-ubat Homeopati lebih berkesan dan tiada kesan sampingan walaupun agak lambat kadar penurunan berat badan.


Nak tanya ni...ada tak sesiapa yang ada pengalaman menguruskan badan dengan kaedah Homeopati ni?


Kalau ada, boleh share, apa nama ubat...beli kat Klinik Homeopati atau Farmasi..berapa harga dan share la apa-apa je yang boleh dimanfaatkan oleh orang yang ingin kurus ni...




Lagi contoh gambar obes..


Terpaksa jadikan anak-anak sebagai cover kiri dan kanan....he he..


Obesiti Melemahkan Memori

Tadi saya ada membaca satu rencana ringkas di dalam Majalah Rapi tentang obesiti. Ada kajian mengatakan obesiti boleh melemahkan daya ingatan.


Ada kebenaran jugak lah rasanya sebab saya sekarang kan dah obes, ada perkara-perkara yang saya sendiri hampir ingat-ingat lupa walhalnya waktu kejadian sesuatu perkara tu tidaklah lama sangat.


Bahaya ni....esok-esok risau nyanyuk sebelum waktunya ...ohhh tidakkk...


Please help meeee.....


Gambar contoh orang yang obes ...bukan yang budak tapi yang dewasa tu he he...