Sesi bakar lemak di Bandar Baru Selayang

Tuan blog yang mewah lemak.

Umar berlatangbelakangkan peserta yang sedang melakukan aerobic





Umar lagi...

NI aerobic terakhir untuk bulan ni dan akan bersambung semula 6 minggu dari sekarang.
Tak tau lah selepas 6 bulan berakhir macam mana rupa semua orang, adakah kekal macam hari ni atau ada yang mengembang atau ada yang makin slim. Kita tengok je nanti .

SENARIO ops pocot!

2 minggu lepas saya mendapat 4 keping tiket wayang percuma daripada seorang blogger. Beliau yang menerima 4 keping tiket ni daripada NUFFNANG sempena birthday beliau. Memandangkan beliau jauh nunnnn di sana , tak dapatlah beliau menerima hadiah NUFFNANG ini.


Dan saya seorang yang bertuah kerana terpilih untuk menerima tiket ini bagi pihak blogger tersebut. Terimakasih untuk Ann!
Kami memilih untuk menonton di TGV Suria KLCC, jam 9.30 malam, 30/7/2011 yakni malam tadi. Filemnya adalah SENARIO OPS POCOT





Ceritanya seronok la untuk tontonan keluarga, saya biasa-biasa aja sebab memang bukanlah minat sangat dengan Senario ni, anak-anak yang asyik mengelekek je sepanjang tayangan ini. Kalau mereka gembira, saya lagi gembira sebab tujuan menonton tu pun untuk gembirakan hati anak-anak.


Semoga dapat tiket free daripada NUFFNANG bila harijadi sendiri nanti, kalau ada rezeki.