Ikut kata hati...suka hati.

Jam 8.11 pagi,ada depan PC tapi bukan PC ofis ...PC kat rumah hi hi bagusnya ...


Saya sedang mengikut kata hati yang membisikkan agar tinggal di rumah saja hari ni.


Eh sesekali kena dengar jugak bisikan hati , kan? Baru senang hati, risiko ..fikir lain hari.


Kepala sedang merencana apa yang perlu saya lakukan untuk manfaatkan masa sepanjang hari ni setelah berjaya ditewaskan oleh kata hati.


Hmmm saya dah nampak apa yang saya perlu lakukan...kalau ok hasilnya, saya akan war-warkan..kalau tidak, saya diamkan je.


Ok, nak keluar dulu, jumpa doktor...tak sihat minda hari ni..doktor mesti berikan saya MC sebab minda yang sihat penting untuk melakukan kerja di pejabat.


Sambung lagi nanti.




M.A.L.A.S

Bangun dah cukup awal hari ni...bagus,CUKUP RAJIN!

Itu boleh dikirakan sebagai TIDAK MALAS.

Kain baju selonggok sudah siap dilipat dan disusun.

Masih boleh belum boleh dikatakan MALAS.

Saya malas ke pejabat hari ni!

Itu memang betul-betul MALAS.

Cuti tahunan berbaki 3 hari lagi.

Badan masih sihat walafiat...SYUKUR!

Lalu harus bagaimana untuk mengelat daripada muncul di pejabat?

Hmmm

MALAS pergi la dikau!

p/s: tak ada idea untuk entry pagi ni.