Happy Birthday to ME! | Menuju ke 40

Syukur ke hadrat Ilahi kerana masih menyedut udara segar pagi ni. Masih dikurniakanNYA tubuh badan yang sihat, akal fikiran yang waras, anak-anak yang sihat membesar, rumahtangga yang aman bahagia.

Lagi 2 tahun dah nak cecah 40...bukan usia yang sedikit tetapi bukan bermakna sudah tua hi hi tak ngaku tua ke? Bukan tak ngaku tapi perkara tu semua orang tau dan faham, yang penting pengisian kehidupan kala usia makin meningkat.

Semoga saya menjadi lebih baik dan lebih baik dan lebih baik dalam segala hal walaupun mustahil kerana kita sebagai manusia biasa pasti ada kelemahan namun niat yang baik pasti diredhai Allah. Sekurang-kurangnya dapat jadi lebih baik berbanding hari-hari yang telah di tinggalkan .

Nampaknya cuaca terang benderang hari ni , segalanya pun nampak tenang je. Satu permulaan usia 38 tahun yang baik nampaknya.

Hmmm.....tadi suami tanya , nak apa-apa ke sempena birthday ni? Saya cakap nak duit puluh-puluh ribu, nak bayar hutang segala hutang piutang dan lepas tu nak berhenti kerja, duduk rumah.

Suami cakap, tunggu lah mungkin 5 hingga 10 tahun lagi la kot baru dapat hadiah tu..

he he saja je saya usik-usik dia...duit ringgit boleh di cari , kebahagiaan yang ada penting untuk dikekalkan, saling memperbaiki lagi kualiti kehidupan dan tanggungjawab .

Ok, panjang berceloteh dihari jadi nampaknya.