MasterChef Malaysia - Siapa Bakal Tersingkir Esok?

Ketika ni, cerekarama 'Ajaibnya Cinta' sedang bersiaran kot, Nadhirah yang sedang menonton...saya lari naik atas , on pc kejap.

Sekejap tadi menonton MasterChef Malaysia untuk ujian citarasa, nampaknya Daniel dan Wahidan bakal berentap malam esok untuk ujian penyingkiran.

Kali pertama saya rasa sedih dengan ujian penyingkiran, mungkin melihatkan keakraban Daniel dan Wahidan seperti anak dan bapak, bila kena bersaing sesama mereka , hati terasa tersentuh.

Harap-harap malam esok tiada penyingkiran walaupun suami saya menjangkakan Wahidan yang bakal tersingkir.

Hari tu masa Saiful tersingkir, ada sedikit rasa sedih , mungkin kerana personaliti yang nampak seperti lemah, hati jadi kesian.

Tengok mereka ni semua, membuatkan hati rasa seronok nak cuba pelbagai masakan tapi setakat ni takat seronok di hati je le...tak ada buat apa-apa pun .

** Ary Malik tu terror jugak kan memasak? Tapi saya kurang minat dia...

Akhirnya lengkap 4 cover Siti Nurhaliza untuk GLAM JAN 2012

Kawan saya adalah pengumpul majalah GLAM sejak mula majalah ni keluar di pasaran..kebetulan pulak Siti Nurhaliza adalah artis yang paling diminati beliau...rasanya kali ni mau dia beli 4 GLAM kerana ada 4 cover Siti.

Hmmm cantik cuma bila Siti dah bertudung, rasa macam tak sesuai pulak pakai-pakai rambut palsu tapi ye lah kita pun faham , tudung dia bukan sepenuhnya, mungkin kasi can lagi la untuk dia bergaya macam ni.

Apa pun, GLAM seperti selalu, tampil hebat dan penuh kelainan.