UNIFI di Selayang Mulia

Hari ni dah pasang UNIFI...memang laju betul bila nak mengadap blog...harap-harap bermanfaat untuk saya walaupun itu belum menjanjikan saya dapat luangkan masa yang lebih untuk blog.


Oleh kerana baru je activate, ketua rumah sedang "cuci mata" dengan channel-channel  TV yang ada .


Nak tengok Youtube pun boleh kat TV...selain tu nak berFB pun boleh..keduanya bukan favourite saya.


Anak-anak masih berminat dengan ASTRO nampaknya..tak tau la lepas ni terminate ASTRO atau macam mana.


Yang penting pada saya adalah dapat berblog lebih daripada biasa...he he itu yang saya pentingkan.

**Dah angkut PC ni turun ke bawah, letak sebelah TV, jadi tak ada sapa yang dengki bila kala mama memijak tangga untuk ke atas..kadang-kadang baru je pijak sebelah kaki ke anak tangga dah ada yang menjerit tak bagi naik.