Hattan Sah Bercerai Dengan Farah Asyikin

Sebelum ni timbul gosip dan desas desus penyanyi Hattan bercerai dengan isteri barunya Farah Asyikin yang dikahwini pada 11.11.2011. Hattan sebelum ini menafikan sekeras-kerasnya gossip tentang perceraian mereka.. Hari ini keluar berita mengesahkan perceraian Hattan dengan Farah Asyikin dengan talak 1. Pasangan itu bercerai cara baik di Mahkamah Syariah Kuala Pilah pada sekitar jam 11 pagi tadi.


Hattan menfailkan permohonan cerai dan memohon dibicarakan pada hari yang sama. Hattan dan Farah berkahwin hampir 2 bulan, mereka disatukan di Seri Menanti di kampung Hattan. Majlis perkahwinan itu diadakan secara tertutup dengan hanya kehadiran 100 tetamu.

Dulu ada keluar gosip di Melodi dan media hiburan yang mengatakan Hattan bercerai setelah seminggu bernikah, Hattan ada membuat kenyataan di Melodi yang dia mahu wartwan yang menyebarkan gosip itu bertemu dan bersemuka dengannya untuk mendapat penjelasam. Bercerai dalam seminggu adalah perkara yang dianggap tak masuk akal oleh Hattan, dan dia tak mungkin melakukan perkara yang baik itu.

Hattan mempunyai seorang anak lelaki berusia 13 tahun dari perkahwinan pertamanya. Setelah menduda 6 tahun dia bernikah dengan Farah Asyikin, 34 tahun.

0 comments :

Post a Comment