Koleksi tudung bawal Aidijuma RM15 sehelai

*** UPDATE TERKINI MAY 2014 - BOLEH BELI TUDUNG AIDIJUMA WHITE LABEL DARIPADA KAK AYA - HUBUNGI 017-3416762

BLOG: TUDUNG AIDIJUMA
FANPAGE: AIDIJUMA LOVERS



Cantik-cantik colour koleksi tudung Juma ni.....mungkin sebab pemakainya cantik jelita, automatik tudung pun nampaknya cantik..eh betul ke gitu?Harganya pun mampu milik cuma tak tau la kot-kot materialnya daripada kain yang nipis.












Pertanyaan Lanjut:
Rohaya Yusof
No Telefon: +6017 341 6762(Whatsapp)
Instagram: rohaya_yusof
Email : rohayayusof73@gmail.com

6 ulasan:

  1. cantik tudung ni, tp betulla kak aya, kalau tuan da lawo, pakai ape pun cantik..ehehe..rasa macam nak beli la plak..

    BalasPadam
  2. Cantik tudung2 aidijuma........mcm mna sya nk dptkannya......

    BalasPadam
  3. Chantek..teruja nak belu jugak..macam dah bosan asik pakai instant..
    Btw, header chantekla :)

    BalasPadam
  4. mmg cantikkan ..
    suka tgk datin juma..simple ;)

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum. Jom visit facebook page Hijab by Jentayu. Kami menawarkan variasi tudung yang menarik pada harga yang berpatutan. Siap ada diskaun lagi bila beli banyak. Cepat sementara stok masih ada. Salam bcantik2, ikhlas dari Hijab by Jentayu

    BalasPadam

Copyright © NAURA | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in