Koleksi tudung bawal Aidijuma RM15 sehelai

*** UPDATE TERKINI MAY 2014 - BOLEH BELI TUDUNG AIDIJUMA WHITE LABEL DARIPADA KAK AYA - HUBUNGI 017-3416762

BLOG: TUDUNG AIDIJUMA
FANPAGE: AIDIJUMA LOVERS



Cantik-cantik colour koleksi tudung Juma ni.....mungkin sebab pemakainya cantik jelita, automatik tudung pun nampaknya cantik..eh betul ke gitu?Harganya pun mampu milik cuma tak tau la kot-kot materialnya daripada kain yang nipis.









6 comments :

TinyTini berkata... [Reply to Comments]

cantik tudung ni, tp betulla kak aya, kalau tuan da lawo, pakai ape pun cantik..ehehe..rasa macam nak beli la plak..

Tanpa Nama berkata... [Reply to Comments]

Cantik tudung2 aidijuma........mcm mna sya nk dptkannya......

eyn_mya berkata... [Reply to Comments]

cantek sgt..

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ berkata... [Reply to Comments]

Chantek..teruja nak belu jugak..macam dah bosan asik pakai instant..
Btw, header chantekla :)

QasehnyaRania berkata... [Reply to Comments]

mmg cantikkan ..
suka tgk datin juma..simple ;)

Lydia berkata... [Reply to Comments]

Assalamualaikum. Jom visit facebook page Hijab by Jentayu. Kami menawarkan variasi tudung yang menarik pada harga yang berpatutan. Siap ada diskaun lagi bila beli banyak. Cepat sementara stok masih ada. Salam bcantik2, ikhlas dari Hijab by Jentayu

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...