27 February 2012

Majalah MIDI 1 Mac 2012


Seronok baca kisah 2 wanita yang begitu gigih mengusahakan tempat perlindungan bagi kanak-kanak HIV dan juga tempat perlindungan bagi remaja bermasalah.

Tak semua orang diberi kekuatan dan ketabahan seperti 2 wanita mulia ini.

p/s: ada kisah percutian MAMA ZHARFAN dalam majalah ni tau.



6 comments:

  1. kakak ni selalu masuk tv.dia sgt tabah buat kebajikan walau suaminya pd awalnya tak bg galakan.

    ReplyDelete
  2. hehe me dh beli magz ni tghari td :)

    ReplyDelete
  3. akak nak tanya , dekat mana tempat pemulihan masalah remaja tu yee? dia ada blog tak?

    ReplyDelete
  4. @Tanpa Namamaaf, tak tau pulak tempat pemulihan tu tapi rasanya boleh google je.

    ReplyDelete
  5. kak nk tanya mana yang nk `cantik menggunakan coklat`

    ReplyDelete
  6. @trisya shanak kena belek semula majalah ni..dah simpan masuk kabinet

    ReplyDelete