Majalah MIDI 1 Mac 2012


Seronok baca kisah 2 wanita yang begitu gigih mengusahakan tempat perlindungan bagi kanak-kanak HIV dan juga tempat perlindungan bagi remaja bermasalah.

Tak semua orang diberi kekuatan dan ketabahan seperti 2 wanita mulia ini.

p/s: ada kisah percutian MAMA ZHARFAN dalam majalah ni tau.




6 comments :

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

kakak ni selalu masuk tv.dia sgt tabah buat kebajikan walau suaminya pd awalnya tak bg galakan.

Mama Zharfan said... [Reply to Comments]

hehe me dh beli magz ni tghari td :)

Anonymous said... [Reply to Comments]

akak nak tanya , dekat mana tempat pemulihan masalah remaja tu yee? dia ada blog tak?

Kak Aya said... [Reply to Comments]

@Tanpa Namamaaf, tak tau pulak tempat pemulihan tu tapi rasanya boleh google je.

trisya sha said... [Reply to Comments]

kak nk tanya mana yang nk `cantik menggunakan coklat`

Kak Aya said... [Reply to Comments]

@trisya shanak kena belek semula majalah ni..dah simpan masuk kabinet

Post a Comment