Umar Faris bin Fahmee



Ini lah budak yang buat saya marah , saya sedih pagi tadi..

Memang sungguh-sungguh kena pertingkatkan tahap kesabaran bila berhadapan dengan kerenah dia.

Saya perlu cepat pagi tadi kerana ada kursus di sebelah pagi,dah janji sebelum tidur untuk bersiap awal-awal esoknya tetapi bila dah siap nak keluar, boleh pulak dia buat perangai..saya menangis kerana tak dapat nak menahan rasa marah.

Jalan pulak seperti biasa lah..jem terus menerus, kalau bawak roti, mau kenyang sapu jem.

Saya masuk bilik kursus ketika hampir-hampir kursus nak bermula.


p/s:Umar datang sini ketika entry ni ditaip, dia  mintak saya tulis kat sini:

Umar adalah hero!




5 comments :

♥♥azatiesayang ♥♥ said... [Reply to Comments]

salam Aya,kdg2 perangai anak ni mmg menguji kesabaran kita betul.Bykkan bersabar ya..
Umar ..jgn notty2 tau!

Princess Solehah said... [Reply to Comments]

alahai anak....comel betul ayat akhir tu hihi.

azieazah said... [Reply to Comments]

Sabor jer lah...

Umar, U’re a hero!

Puan Kutu said... [Reply to Comments]

haha kelakar umar ni.

umar adalah hero!

budak2 mmg sukar dijangka.tingkat kesabaran tinggi mana pun mesti roboh..:)

Kak Aya said... [Reply to Comments]

sejak mengandungkan Umar hingga lah sekarang, saya rasa bentang kesabaran saya selalu saja roboh namun manis bila dikenangkan semula... setiap anak ada keistmewaan tersendiri...

Post a Comment