16 March 2012

Perempuan Busuk!

Ni perbualan antara Umar dan Nadhirah ketika saya sedang menjemur pakaian kat belakang, mereka berdua sedang bersarapan di ruang tamu.

Nadhirah: Adik, temankan akak ke bilik air jap, tunggu depan pintu bilik air je, akak takut la.

Umar : Eeeee perempuan busuk ni, kacau je orang nak makan.

Itu je la perbualan mereka berdua tapi boleh mengundang gelak saya ketika menyidai pakaian...ntah la rasa kelakar sangat dengar cara Umar menyebut " perempuan busuk"

Saya tegur Umar, tak baik cakap macam tu pada kakak...dia boleh menjawab :

"Yelah , kakak kan perempuan, lepas tu dia nak masuk bilik air, mesti la bau busuk nanti,sebab tu jadi perempuan busuk"

Budak- budak ni macam-macam la....

3 comments: