Tudung Aidijuma 3 tona keluaran terbaru

Ada orang tanya, kenapa kak aya suka update tentang tudung Norjuma? He he saja je....suka tengok muka tuan tudung sebenarnya....tudung terletak elok je. 

Pilih-pilih, murah-murah je..































Untuk membuat pesanan, boleh KLIK SINI


11 comments :

Teratak Hami said... [Reply to Comments]

Bagusnya Juma ni. Perkenalkan tudung yg menutup aurat.

♥♥azatiesayang ♥♥ said... [Reply to Comments]

cantik tudungnya dgn warna2 yg menarik!

Huda said... [Reply to Comments]

cantik dan pastinya nampak lebih sopan, tak sarat..

Alida Ali said... [Reply to Comments]

Nampak comeikan tudung juma ni...ke sbb juma yg pakai hehe..tp teringin gak nak beli..akak ada jual ke..

TinyTini said... [Reply to Comments]

kak aya, kat mane nak beli ni ek?

Princess Solehah said... [Reply to Comments]

a'ah kak aya....elok je kat atas kepala tu :) cantik!

Nadya Aimy ! said... [Reply to Comments]

berapa harga niew ???

nadya said... [Reply to Comments]

assalammualaikum
berapa harga niew kak ???

ayu said... [Reply to Comments]

Boleh deliver ke brunei juga?

Ais yaya said... [Reply to Comments]

yq tak berkenaannya model tu tak pena tukar2

Ais yaya said... [Reply to Comments]

perasaan diri tu remaja for ever...

Post a Comment