Dermagic - Simply Siti



Dah jenguk-jenguk kat Watson Selayang Mall semalam...hati macam tertarik nak cuba untuk gunakan...dulu dah cuba nak jadi macam wajah Rozita Che Wan nampaknya gagal..tak dapat macam Rozita apa kata cuba jadi macam rupa Datuk Siti pulak...hmmm dua2 ada kaitan dengan Datuk K kwang kwang...oppsss usik je ...

Dah ada yang cuba ke Dermagic ni? agaknya kalau ada jeragat dapat hilang tak?

Hmmm saja je la survey-survey apa yang bagus untuk muka berjeragat macam saya ni...sebenarnya bukan takat survey simply siti je, banyak lagi cuma tak tau nak pilih mana satu yang terbaik..paling takut kalau produk tu menyebabkan kulit muka jadi menggelupas.

Ada sesiapa yang boleh kongsi tak, apa yang sesuai untuk muka berjeragat?

2 comments :

Princess Solehah said... [Reply to Comments]

erm...tak tahulah k.aya :) saya guna Safi Rania Gold....

Anonymous said... [Reply to Comments]

salam kak aya...
maaf la sy menyibok sikit...
sy dh try dermagic,mmg ok sgt sbb dlm masa 2 mggu kawan tegur muka makin elok..promoter tu cakap blh tahan smpai 2 bln walaupun pakai siang & malam...ygjd musykil ni,sy baru nk mula botol ke2...botol pertama krim wane jernih mcm yg dlm gambar.tp botol ke2 krim wane ungu...tgh keliru la nih

Post a Comment