Majalah RAPI keluaran 15 April 2012


Cadangnya nak beli majalah ni ketika Pesta Buku nanti je…yelah tak lama lagi dah nak berlangsung, iaitu pada 27 April nanti tapi nampaknya gian nak membeli tak boleh nak ditahan-tahan, lagi pun kesian pulak tengok Amin Kedai Buku kat ofis tu…dah tiap bulan membeli kat situ,alih-alih kali ni tak beli..jadi dipendekkan cerita yang memang dah panjang mukadimahnya ni, saya beli je terus, Majalah RAPI dan Majalah MIDI.

Ok, jom kita tengok apa yang menarik di dalam Majalah RAPI kali ni…


Adira menjadi cover bulan ni..







1 comments :

atuk berkata... [Reply to Comments]

Assalamualaikum Kak Aya

tak pernah beli majalah tu

Catat Ulasan