15 April 2012

Najwa Latiff? Bukan la...

Dia memang meminati Najwa Latiff..sekarang ni asyik menghafal lagu KOSONG je kerjanya...ni tengah cuba nak pakai tudung yang berpusing-pusing...last-last tak tau la dah jadi macam siapa , rasanya Najwa Latiff tak lah bertudung macam ni, berserabai je he he.








Nadhirah yang sentiasa suka berlakon! he he...normal agaknya pada seorang anak perempuan yang seusia beliau..

1 comment:

  1. saya tak kenai pun najwa latiff hiihi...rasanya kebanyakkan anak pompuan sebaya tu memang suka berimaginasi. Yang penting kena pantau jugak :-)

    ReplyDelete