30 April 2012

Pesta Buku Antarabangsa 2012

Seperti kelaziman, mesti tak nak lepaskan peluang bila ada Pesta Buku, tak dapat beli banyak , beli sikit je..kali ni antara yang paling sikit...tahun lepas banyak sebab 4 kali pergi....

Kali ni pergi dengan niat utama untuk membeli Kamus Oxford Fajar dan Al Quran untuk Nadhirah ke sekolah.


Yang bukan dalam niat utama adalah novel dan majalah....dek kerana ke sana dengan poket yang tak cukup tebal, hanya ini lah saja yang mampu saya beli.

Dah syukur sangat kerana yang niat utama tu memang dah dapat ditunaikan....kamus pun sampai beli 2 buah..senang , kalau saya nak guna di pejabat, Nadhirah nak guna di sekolah

Majalah deko tu biasalah, tiap bulan mesti beli, rumah tak terdeko pun.

Novel hanya beli 1 je, novel terbaru Norhayati Berahim..manakala novel terbaru Siti Rosmizah tu makcik yang belikan.

Pergi ke PWTC dalam pukul 12 .20, balik semula belum pukul 2 pun..kejap je la kiranya tu...sesuaila  dengan modal yang dibawa.

1 comment: