04 April 2012

Respons Neelofa di FB tentang komen agar bertudung

Saya selalu jugak la jenguk FB Neelofa, tak ada sebab dan alasan kukuh pun, cuma suka tengok ....dia memang cantik, keluarga dia semua cantik-cantik, sebagai peminat saya turut berharap dia berpakaian sopan dalam erti kata bertudung sebaik mungkin tapi tak pernah lah saya tinggalkan komen kat mana-mana wall artis.

Ni adalah sebahagian respons Neelofa dan dikomen balas oleh para peminat dalam pelbagai pandangan dan pendapat.







Pada saya, sebagai peminat,mereka berhak memberi pendapat dan sebaiknya menggunakan ayat yang sopan dan lembut dan seperti kata Lofa, jangan keterlaluan. Kita doakan yang baik-baik untuk Lofa.

Dah jadi orang yang dikenali memang la ramai orang ambik tau dan mereka pastinya inginkan yang terbaik untuk orang yang mereka minati

1 comment:

  1. Apa yg saya perhatikan biasany org hanya akan respon kpd seseorg yg menarik perhatian yg menyebbkn kita follow atau ambik tau ttg perkembanganya..btul x? Cthnye saya sendiri x akan ambil pusing kalau artis tersebut x mnarik perhatian saya..lantak dialah nk seksi ke siksa ke..x minat nk ambik tau but when comes to NEELOFA..mmg ramai nk ambik tau(tmasuk saya hehe).sbb neelofa org sanggup bergaduh & berdebat di forum2, fb & Twitter...masing2 beri pandangn sampai melahar lwn msing2. Kuatkn pengaruh neelofa?

    Pada pndpt saya keadaan ni blaku sebb rmai yg syg,minat,caring,atau jadi sumber inspirasi tp x lupa jgak ade yg irihati dn benci(lebih2 lagi bila di cucuk). Yg pasti yg menybbkn perdebatan adalh kerana background neelofa..terutama latar pendidikn ny yg cemerlang..manusia cenderung utk mengkritik dn cepat melatah apabila pelajr pintar mmbuat kontroversi..rata2 yg berdebat akn menimbulkn isu akedemik dia sbg alasan utk mgkritik..kita lihat sja isu budak2 pintar yg pernah dikritik kerna kesilapn merekakn? Satu negara bergegar...dn sekarang ni itulh yg terjadi kpd neelofa..btw terima kasih kerana mmbaca esei ni..sayapun minat neelofa..sekian

    ReplyDelete