Servis Kancil di Hup Poh Tyres Service

Ini cerita Ahad lepas...sekarang ni apa je aktiviti yang dijalankan, menarik atau tidak, masukkan je la dalam blog, kalau pun tak ada sapa yang sudi  baca, boleh jadi bahan bacaan saya kala tua esok-esok...mungkin boleh bagi cucu cicit tengok apa aktiviti kami satu masa dulu...jauh berangan..


Kancil ni dah lama benar tak servis, tayar pun dah botak teruk..jadi Ahad lepas buat semua apa yang patut pada Kancil kesayangan saya tu yang sentiasa menemani saya kemana-mana...


Di sini la tempat yang selalu kami bawa kereta untuk servis, di Jalan Gombak.




Anak tauke kedai ni masih awal remaja tapi dah pandai buat kerja-kerja pemasangan sebegini

Saya tak tau apa nama alat untuk menaikkan kereta ni tapi ianya sungguh menarik perhatian Umar

Berebut dengan si kakak nak cuba alat ni.

Akhirnya Umar dapat cuba, lama betul dia bermain dengan alat ni sementara menunggu kereta siap 

Si Kakak sedang menyoal teka -teki pada si abah

Umar dah penat main dengan alat tersebut

Sesi bergurau senda anak beranak

Kereta dah siap...jom balik!
Hampir 3 jam di sana...panas terik pulak tu. Sampai rumah terus perkena limau ais.


Terima kasih untuk tuan rumah yang membayar keseluruhan kos servis dan penukaran tayar.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...