Tudung Pelangi Citra dari CitrAida

Sekarang ni dah banyak colour dan jenis tudung bawal nampaknya....yang ni pun nampak cantik, tengah berkira-kira nak beli yang ni atau yang 2 tone daripada Aidijuma..yang Pelangi Citra ni tak tau pulak harganya... Hujung minggu nanti plan nak ke KL, intai-intai tudung.

Layan gambar di bawah ni, nampak tona warna yang kat bawah ni cantik-cantik, kan? warna yang sejuk dan redup je..










3 comments :

Aju Mohit berkata... [Reply to Comments]

Mmg cantik2 kak

yatiee berkata... [Reply to Comments]

Cantik,d mana cawangan alor setar kedah?

Pn.Hjh. Bolian berkata... [Reply to Comments]

ada jual borong? Dimana lokasi kedai.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...