Ally Iskandar & Farah Lee Cover Majalah Harmoni 1 Jun

Saya dan sahabat di pejabat tu sama-sama menyukai pasangan cute ni...semalam sahabat saya tunjukkan Majalah Harmoni yang baru je dia beli kat kedai Mamak di pejabat kami....langsung saya pun turut turun membelinya..tak nak la share-share kalau benda tu kami sama-sama suka he he.

Kami tumpang bahagia tengok kebahagiaan Ally dan isterinya, Farah Lee walaupun saling berjauhan.. kini kecanggihan teknologi boleh mendekatkan jarak yang begitu jauh...boleh bercakap sebelah menyebelah je ..tak jadi hal, janji masing-masing tau tanggungjawab mereka.

Semoga pasangan ini dilimpahi kebahagiaan yang berpanjanga, dikurniakan cahayamata -cahayamata yang comel seperti ibubapa mereka. Ameen.






3 comments :

Sheila Shafeareen berkata... [Reply to Comments]

salam..alhamdullilah...so sweet....

Kakzakie berkata... [Reply to Comments]

Kakak suka pasangan ini. Nampak comel sangat:)

Princess Solehah berkata... [Reply to Comments]

so cute :)

Catat Ulasan