Berat Lisa Surihani naik 4 kg lepas kahwin

Kredit Gambar kepada Mstar

Orang gemuk gila-gila nak kurus tapi orang kurus macam Lisa ni gembira sangat bila beratnya naik menjadi 50kg.

Maklumlah orang tengah berbahagia , baru lepas kahwin, segalanya indah, makan pun berselera je.

Lisa kini tidak mahu lagi menerima tawaran berlakon drama bersiri bagi memberikan lebih masa kepada suami dan rumahtangga.

Baguslah macam tu...lagi pun kalau nak berlakon untuk mencari duit, rasanya tidak relevan lagi untuk Lisa kerana Yusry mampu menyediakan segalanya untuk mereka.

Berlakon sekadar hobi tanpa menjejaskan kehidupan berumahtangga tu adalah ok.

Semoga rumahtangga mereka kekal bahagia dan dikurniakan cahayamata secepat mungkin.




11 comments :

Jendela Hati berkata... [Reply to Comments]

sweetttt sgt dia

Cahaya Kita berkata... [Reply to Comments]

LS sangat cantek.... saya suka

fa10 berkata... [Reply to Comments]

Saya pun dah naik 4 kilos.. uhuk uhuk uhuk

MulutPayau berkata... [Reply to Comments]

kalau saya naik 4 kilo macam nak meraung jer...hehehe

kasih.redha berkata... [Reply to Comments]

Aya...berat tu...bukan barat :)

Kak Aya berkata... [Reply to Comments]

@Jendela Hatibetul tu, cantik dan manis je bila mengukir senyuman

Kak Aya berkata... [Reply to Comments]

@Cahaya Kitakalau dah cantik mesti ramai yang suka kan? he he

Kak Aya berkata... [Reply to Comments]

@fa10kak aya naik 4 kali ganda daripada biasa hu hu

Kak Aya berkata... [Reply to Comments]

@MulutPayautak larat nak meraung dah saya ni, MP

Kak Aya berkata... [Reply to Comments]

@kasih.redhadah betulkan..tadi ada org sms bagitau salah eja, kebetulan 1/2 day hari ni, balik terus on pc, betulkan ejaan...terimakasih kak kasih ye..

akubiomed berkata... [Reply to Comments]

Biasalah lepas kahwin. Beliau pun lama bercuti daripada berlakon. :-)

Catat Ulasan