26 May 2012

Berat Lisa Surihani naik 4 kg lepas kahwin

Kredit Gambar kepada Mstar

Orang gemuk gila-gila nak kurus tapi orang kurus macam Lisa ni gembira sangat bila beratnya naik menjadi 50kg.

Maklumlah orang tengah berbahagia , baru lepas kahwin, segalanya indah, makan pun berselera je.

Lisa kini tidak mahu lagi menerima tawaran berlakon drama bersiri bagi memberikan lebih masa kepada suami dan rumahtangga.

Baguslah macam tu...lagi pun kalau nak berlakon untuk mencari duit, rasanya tidak relevan lagi untuk Lisa kerana Yusry mampu menyediakan segalanya untuk mereka.

Berlakon sekadar hobi tanpa menjejaskan kehidupan berumahtangga tu adalah ok.

Semoga rumahtangga mereka kekal bahagia dan dikurniakan cahayamata secepat mungkin.



11 comments:

  1. LS sangat cantek.... saya suka

    ReplyDelete
  2. Saya pun dah naik 4 kilos.. uhuk uhuk uhuk

    ReplyDelete
  3. kalau saya naik 4 kilo macam nak meraung jer...hehehe

    ReplyDelete
  4. Aya...berat tu...bukan barat :)

    ReplyDelete
  5. @Jendela Hatibetul tu, cantik dan manis je bila mengukir senyuman

    ReplyDelete
  6. @Cahaya Kitakalau dah cantik mesti ramai yang suka kan? he he

    ReplyDelete
  7. @fa10kak aya naik 4 kali ganda daripada biasa hu hu

    ReplyDelete
  8. @MulutPayautak larat nak meraung dah saya ni, MP

    ReplyDelete
  9. @kasih.redhadah betulkan..tadi ada org sms bagitau salah eja, kebetulan 1/2 day hari ni, balik terus on pc, betulkan ejaan...terimakasih kak kasih ye..

    ReplyDelete
  10. Biasalah lepas kahwin. Beliau pun lama bercuti daripada berlakon. :-)

    ReplyDelete