Neelofa dan BellaVita

Tak silap saya, produk ni macam kolagen jugak kot...seperti juga produk kesihatan yang lain,sejauh mana keberkesanannya tu , saya tak dapat nak pastikan.

Dutanya ni memang la ori lawa dan comel, jadi saya rasa kena ambik orang yang macam saya ni jadi duta ,bagi minum secara konsisten, tengok hasilnya macam mana, baru la tau menjadi atau tidak produk tu he he ...gurau je la...





Memang baka comel dan jelita




0 comments :

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...