Tugu Negara 1 Mei 2012

Ini beberapa keping gambar kami anak beranak ketika jalan-jalan ke KL masa cuti Hari Pekerja Selasa lepas.

Mula tu bersarapan di Kampung Baru...Alhamdulillah dah kenyang perut, pusing-pusing KL..mula tu nak bawak anak lalu depan Dataran Merdeka, nak tunjuk lokasi BERSIH hari tu..ye la dah bapa sepupu mereka ni orang kuat menyokong BERSIH tapi sayangnya Dataran Merdeka masih ditutup Selasa lepas.

Pusing-pusing tak tau nak ke mana, kami menghala keTaman Burung, semua parking penuh...last-last kami ke Tugu Negara jela...

Tengok gambar je la ye...nak cepat sebab nak masak spaghetti pulak ni..










2 ulasan:

  1. akak pun baru bawa anak2 ke sini beberapa thn lepas...sebab anak bongsu akak tak tau apa itu tugu negara...huhu
    tunjuk kat dia....haaaa ni tugu negara yg ada dlm buku tu.

    BalasPadam
  2. Last gi Tugu negara, time tadika.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...