26 May 2012

Versus TV9 Minggu Ke 7

Lambat update la untuk minggu nampaknya sebab malam tadi terus tertidur sebaik saja tamat siaran langsung Versus.

Dah lupa apa yang nak dicatatkan malam tadi, secara ringkasnya malam tadi adalah minggu persembahan yang paling hebat.

Untuk battle, saya lebih sukakan Sofazr , manakala juri kat rumah memilih Go! Gerrila , nampaknya juri sebenar Versus memilih Sofazr. Sepatutnya malam tadi bagi seri je la antara 2 band tu sebab memang masing-masing hebat dengan kreativiti tersendiri.

Tema untuk battle minggu ni adalah Vokal dan Gitar Solo.

Mata saya terpejam sesekali kerana menahan mengantuk malam tadi tu...jadi kurang fokus sangat la ketika semua band membuat persembahan.

Apa yang boleh saya katakan, persembahan Go! Gerrila dengan membawakan lagu Cinta Kristal sungguh hebat...tak puas tengok persembahan tu. Esok ada ulangan nak tengok lagi sekali.

Paling tak best pada saya adalah 6ixth Sense( eh saya ni kan macam bias pulak,tiap minggu tak pernah sukakan persembahan 6ixth Sense), mungkin suara ketika live tak sesedap seperti dalam radio membuatkan saya kurang sukakan 6ixth Sense, suaranya kedengaran seperti agak lemah saja .

Black & Parallax seperti biasa, tetap di hati walaupun minggu ni Go! Gerrila lebih best , saya tetap menyokong Blac & Parallax.

Sofazr dan Hujan pada saya ok dan boleh tahan la ....

Tema untuk persembahan malam tadi adalah ROCK KAPAK!

Semoga Black & Parallax akan berentap dengan Go! Gerrila untuk persembahan battle minggu depan.

Eh minggu depan dan Finale la..mesti hebat dan semua band berusaha keras untuk menonjolkan kreativiti yang belum pernah ditonjilkan sebelum ni.


No comments:

Post a Comment