02 September 2012

Bakar-bakar Raya Part 2

Ni bakar-bakar yang boleh mengenyangkan perut..acara ni berlaku pada Jumaat malam Sabtu raya ke 6 tempoh hari.

Aktiviti ni diketuai oleh adik saya yang baru je tiba dari KL...dia beraya di rumah mertua dulu , sama macam saya, kemudian dia suami isteri masuk kerja bermula Rabu raya ke 4...Jumaat pecut balik ke Terengganu.

Ayam 2 ekor, memang diperap masa dia di KL lagi...kami di sini sediakan sotong je.



Sepupu saya bersama anak-anak beliau..baru je sampai time ni





5 comments:

  1. wahh.. sedap tu... ^_^ Eh.. selamat hari raya...

    ReplyDelete
  2. salam Aya...atie sekluarga kat kg pon ada gak acara bakar2 ni :D....biasa ayam jerrr

    ReplyDelete
  3. sedapnya..tetiba rasa macam nak buat sotong bakar esok.hehe Selaamt hari raya buat kak aya sekeluarga.Lama tak singgah sini..:)

    ReplyDelete
  4. bestnye tgk org buat bakar-bakar raya nie

    ReplyDelete
  5. bestnya bakar2 :-)
    p/s: lagi best bila dpt jumpa adik beradik & saudara mara..

    ReplyDelete