Bakar-bakar Raya Part 2

Ni bakar-bakar yang boleh mengenyangkan perut..acara ni berlaku pada Jumaat malam Sabtu raya ke 6 tempoh hari.

Aktiviti ni diketuai oleh adik saya yang baru je tiba dari KL...dia beraya di rumah mertua dulu , sama macam saya, kemudian dia suami isteri masuk kerja bermula Rabu raya ke 4...Jumaat pecut balik ke Terengganu.

Ayam 2 ekor, memang diperap masa dia di KL lagi...kami di sini sediakan sotong je.



Sepupu saya bersama anak-anak beliau..baru je sampai time ni






5 comments :

Crew Fathi berkata... [Reply to Comments]

wahh.. sedap tu... ^_^ Eh.. selamat hari raya...

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata... [Reply to Comments]

salam Aya...atie sekluarga kat kg pon ada gak acara bakar2 ni :D....biasa ayam jerrr

Puan Kutu berkata... [Reply to Comments]

sedapnya..tetiba rasa macam nak buat sotong bakar esok.hehe Selaamt hari raya buat kak aya sekeluarga.Lama tak singgah sini..:)

Jendela Hati berkata... [Reply to Comments]

bestnye tgk org buat bakar-bakar raya nie

lady lavender berkata... [Reply to Comments]

bestnya bakar2 :-)
p/s: lagi best bila dpt jumpa adik beradik & saudara mara..

Catat Ulasan