05 September 2012

Handphone buruk yang menjadi rebutan

Dulu-dulu saya menghabiskan masa waktu petang bersama adik-adik dengan bermain guli, main 'to decok' ( orang terengganu je yang faham dan tau permainan ni he he), baling selipar dan macam-macam permainan yang memang anak saya tak pernah dengar pun.

Tapi zaman anak-anak saya ni, dapat handphone buruk pun dah menjadi keseronokan pada dia..kalau balik kampung, handphone nenek mereka ni pasti menjadi rebutan ha ha bukannya handphone canggih pun tapi ada game yang kena dengan jiwa kat dalam handphone tu.

Time ni kalau kita panggil pun memang dengar tak dengar, bena tak bena je.




1 comment:

  1. alahai kak, sama lah macam auni tu. Kalau dapat main game yang dia suka, seronok bukan main hehe

    ReplyDelete