Review Novel Sayang Si Lanun - Erin Zahana


Ok,novel ni bukan kisah kahwin paksa.

Kisah kehidupan Wafa yang dipaksa menguruskan resort peninggalan abahnya. Dalam masa yang sama ada yang berminat nak beli resort tu.

Wafa ni baru putus cinta, datang si Ghazi yang mulanya hanya berminat dengan resort tu , alih-alih berminat dengan tuan resort pulak dah..

Saya rasa seronok jugak la baca novel ni..ada la kelainannya...biasalah saya ni, asyik nak kelainannya je.

Tak rugi la kata orang, habiskan masa untuk membacanya.



3 comments :

azieazah berkata... [Reply to Comments]

Ya lah. Lately banyak sangat novel kisah kahwin paksa, bercinta lepas kahwin, kan? Sampai naik jemu.

Nak juga cuba cari novel ni nanti. Thanks Kak Aya.

erin zehana berkata... [Reply to Comments]

assalam, tq kak sudi bce SSL TQ juga utk komen akk ye :) alhamdulillah hepi bce komen akk :)

erin zehana berkata... [Reply to Comments]

assalam, tq kak sudi bce SSL TQ juga utk komen akk ye :) alhamdulillah hepi bce komen akk :)

Catat Ulasan