Bak pohon subur merendang.

Dah penat tayang gambar novel untuk dijual, sekarang tayang diri sendiri pulak.

Nak tunggu kurus, gamaknya sampai bila-bila pun tak muncul-muncul wajah sendiri di blog ni.

Jadi, mana yang lalu nak pandang wajah tuan blog ni, pandang la dengan penuh rasa kasih sayang he he....yang rasa tak lalu tu, sila klik X di hujung kanan atas laptop anda ye!

Bye..
Eh eh ada tuan rumahla kat belakang...

p/s: sedang menunggu tuan rumah bersiap..nak keluar makan malam kat kedai Sup 88, Selayang Baru.



1 comments :

lady lavender berkata... [Reply to Comments]

haha..k.aya bukan main tajuk entry tu :-))

saya pun sekarang subur merendang jugak hehe..

Catat Ulasan