22 October 2012

Novel-novel Dhiya Zafira

Ni novel-novel tulisan Dhiya Zafira yang terdahulu sebelum saya mengenali novel Jauh Kau Pergi, Hati Bergetar Rindu, Jiwa Kacau dan Tertulis Buat Kita.

3 novel ni bukan saya beli...sahabat yang belikan...dah ada ditangan saya dah pun .

Cuma......sejak wabak malas membaca novel datang melanda sejak beberapa minggu ni,novel -novel ni hanya saya pandang sepi, dah jamah-jamah tapi macam malas nak buka untuk baca..kesudahannya masuk kabinet jugak.

Kata sahabat saya, antara 3 ni, novel Rindu Belum Berhenti yang paling best.

Saya akan baca ketiga-tiga novel ni kemudian, buat masa ni sekadar memandangnya je dulu..ambik mood.





3 comments:

  1. Assalamualaikum Kak Aya

    kalau masa tengah rajin nanti...boleh habis 3 novel tu dlm 1 minggu jer...kan...

    ReplyDelete
  2. Biasa laa bila mood membaca merudum pandang je laa kan.. tapi bila mood sudah mari asik ngadap je laa.. selagi tak abis susah nak berhenti.. :)

    ReplyDelete
  3. Salam Aya.Apa kabar?Lama xsinggah kat sini.wah!bestnya bykkk novel.
    Tp novel 'rindu untuk dia'...mmg best.Atie dah baca

    ReplyDelete