Saya tak nak pergi kerja!

Pagi ni bangun awal , nak bersiap untuk ke pejabat.

Sambil bersiap, hati rasa sebak sebu, nak menangis , seperti dipaksa-paksa untuk ke tempat kerja.

Tapi apakan daya, memang ini adalah tanggungjawab yang perlu disempurnakan.

Saat ni saya hanya terfikir - Nak berhenti kerja!

Cepatlah datang hari Sabtu ..saya nak berehat di rumah.

p/s: Entry paling mengarut yang pernah saya tulis agaknya!




2 comments :

Sharifah Nadzarah berkata... [Reply to Comments]

hehe..kdg2 sy pun mcm tu...

Hanis Azla berkata... [Reply to Comments]

dulu klu di awal2 mengandung, hari2 saya macam tu.. dalam kepala cuma fikir 2 perkara.. taknak pergi kerja dengan nak berhenti kerja.. take care ya..

Catat Ulasan