Penangan Ninja Warrior Channel Disney XD

Kat rumah ni hanya satu channel ni je yang sentiasa terpasang. Tak ada can nak tengok channel lain dan saya  pun dah lama hilang minat nak menonton TV, jadi bagi je la TV ni pada mereka yang berminat  - Umar je la nampaknya yang berminat.

Salah satu rancangan kegemaran dua beradik ni adalah Ninja Warrior.Ada jugak la saya tumpang sekaki melayan mereka tengok rancangan ni.

Kalau dah kerap tengok mesti terpengaruh, habis tangga di panjat mereka ni, konon-konon mereka ni peserta Ninja Warrior jugak..



0 comments :

Catat Ulasan