Strawberry Cheese Cake|Raikan selera anak-anak

Ini semalam punya cerita jugak...pagi-pagi semalam , lepas sarapan roti canai terus ke rumah kawan yang merupakan pakar kek): Hari tu ada order kek untuk anak-anak makan, tak ada apa-apa keraian atau sambutan pun selain daripada meraikan selera semata-mata.

Budak berdua ni memang makan sungguh-sungguh, kita pulak naik muak menengoknya..apa pun kira puas hati sebab mereka betul-betul makan macam tu, bayar mahal-mahal tapi makan senoet je, lagi geram rasanya kan.

Sempatlah bagi pada jiran sebelah sikit dan makcik..selebihnya budak berdua ni yang ngappp.....






****gambar seperti biasa, disnap oleh Nadhirah.




1 comments :

Chekgu Azrine berkata... [Reply to Comments]

Ank2 saya jga suka kek..

Catat Ulasan