Umar dan Nadhirah - Warna Warni Kehidupan

Dek kerana kekeringan idea untuk menulis entry, kemalasan untuk mencari bahan penulisan, lantas saya tempekkan gambar anak-anak saya untuk tatapan mereka yang sudi menatapnya. Kalau tak lalu nak tengok, sila klik X he he ...ntah apa-apa la pulak dah saya ni..









Mereka la penghibur kala suka dan duka...sama serupa la bagi anda semua yang bergelar ibu....tengok wajah mereka tiap petang terasa hilang kepenatan seharian di pejabat.

4 comments :

Nurulhuda Abdul Latip said... [Reply to Comments]

Pastinya la kak aya..kadang geram dengan perangai masing2 tapi tu semua pengubat hati

Hanis Azla said... [Reply to Comments]

comel anak2 kak aya.. seronok tgk gambar2 tu..

lydiarahayumahmod said... [Reply to Comments]


Salam. Kak, akak hantar anak akak dulu kat taska mane ye mase dorang baby? saya akan pindah selayang mulia bulan depan... nak start hantar anak awal bulan january ni...

Kak Aya said... [Reply to Comments]

@lydiarahayumahmod kak aya htr ke rmh pengasuh di selayang baru

Post a Comment